دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

هادی المضلّین | آیا که شود باز ببینم وطنم را...

حضرت امام هادی علیه السلام در کلام امام خامنه ای: 

وقتى معتصم در سال 218 هجرى، حضرت جواد را دو سال قبل از شهادت ایشان از مدینه به بغداد آورد، حضرت هادى که در آن ‏وقت شش ساله بود، به همراه خانواده ‏اش در مدینه ماند. پس از آن ‏که حضرت جواد به بغداد آورده شد، معتصم از خانواده حضرت پرس ‏و جو کرد و وقتى شنید پسر بزرگ حضرت جواد، على‏ بن ‏محمد، شش سال دارد، گفت این خطرناک است؛ ما باید به فکرش باشیم. معتصم شخصى را که از نزدیکان خود بود، مأمور کرد که از بغداد به مدینه برود و در آن ‏جا کسى را که دشمن اهل‏بیت است پیدا کند و این بچه را بسپارد به دست آن شخص، تا او به عنوان معلم، این بچه را دشمن خاندان خود و متناسب با دستگاه خلافت بار بیاورد. این شخص از بغداد به مدینه آمد و یکى از علماى مدینه را به نام «الجُنیدى»، که جزو مخالف‌ترین و دشمن‏ترینِ مردم با اهل‏بیت علیهم‏ السّلام بود - در مدینه از این قبیل علما آن‏ وقت بودند - براى این کار پیدا کرد و به او گفت من مأموریت دارم که تو را مربى و مؤدبِ این بچه کنم، تا نگذارى هیچ‏ کس با او رفت و آمد کند و او را آن‏طور که ما مى ‏خواهیم، تربیت کن. اسم این شخص - الجنیدى - در تاریخ ثبت است. حضرت هادى هم - همان‏طور که گفتم - در آن موقع شش سال داشت و امر، امر حکومت بود؛ چه کسى مى ‏توانست در مقابل آن مقاومت کند. بعد از چند وقت یکى از وابستگان دستگاه خلافت، الجنیدى را دید و از بچه ‏ای که به دستش سپرده بودند، سؤال کرد. الجنیدى گفت: بچه؟! این بچه است؟! من یک مسأله از ادب براى او بیان مى‏ کنم، او باب‌هایى از ادب را براى من بیان مى‏ کند که من استفاده مى ‏کنم! اینها کجا درس خوانده ‏اند؟! گاهى به او، وقتى مى‏ خواهد وارد حجره شود، مى ‏گویم یک سوره از قرآن بخوان، بعد وارد شو - مى‏ خواسته اذیت کند - مى‏ پرسد چه سوره اى بخوانم. من به او گفتم سوره‏ بزرگى؛ مثلاً سوره‏ آل‏ عمران را بخوان؛ او خوانده و جاهاى مشکلش را هم براى من معنا کرده است! اینها عالمند، حافظ قرآن و عالم به تأویل و تفسیر قرآنند؛ بچه؟!

ارتباط این کودک - که على ‏الظاهر کودک است، اما ولى ‏الله است؛ «و آتَیناهُ الحُکمُ صَبیًّا» - با این استاد مدتى ادامه پیدا کرد و استاد شد یکى از شیعیان مخلص اهل‏بیت!

شد غلامى که آب جو آرد      *****       آب جوى آمد و غلام ببُرد

حجم: 1.01 مگابایت
جهت دریافت اندازه اصلی تصویر زیر، از آدرس بالا استفاده نمائید

- شب گذشته، شبکه سوم سیما ، برنامه ای به مناسبت شب شهادت این امام همام پخش کرد، که در محل ساخت ضریح نورانی امامین عسگریین علیهم السلام ظبط می شد. زیبایی ضریح به یُمن نام امام هادی علیه السلام و امام حسن عسگری صلوت الله چشم گیر بود.

- گروهی از آدمیزادهای گرگ صفت بودند که روزی به حریم این معصومین وحشیانه هجوم بردند و این بارگاه ملکوتی را ویران کردند، گروهی از انسانهای مومن و ولائی امروز ضریح زیباتر و باعظمت تری از قبل را ساختند.

باشد تا کور شوند آنان که چشم دیدار عضمت ولی خدا در دلهای جهانیان را نمیتوانند درک کنند.

- ماه رجب است و محتاج دعای تمامی مومنین و مومنات...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲

نظرات (۲)

"سلام بر امام هادی علیه السلام"
.
و سلام بر شما.
ممنون، استفاده کردیم؛
ملتمس ِ دعا.
پاینده باشید.

پاسخ:
سلام بر شما

محتاجیم به دعای سرکارعالی

شما نیز پاینده باشید
سرافرازمان فرمودید
سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
پاسخ:
و علیکم السلام
خوش آمدید بر  دولت مهدی عجل الله

ان شاالله از مطالبتان بهره مند خواهیم شد.
علی یارتان
محتاج دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">