دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

ارزنده ترین زینت زن

حجم: 5.77 مگابایت
جهت دریافت پوستر در سایز اصلی از آدرس بالا استفاده نمائید


- ولادت حضرت صدّیقه کبری فاطمة الزهرا سلام الله علیها بر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، حضرت امام خامنه ای حفظه الله، و تمامی مسلمانان جهان به ویژه بر تمامی مادران عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم.
*****
دربارهى مسئلهى زن درست فکر کنیم و درست حرکت کنیم و دچار خطا نشویم، باید ذهنمان را از حرفهاى کلیشهاى فراوردهى غربىها بکلّى خالى کنیم. غربىها نسبت به مسئلهى زن بد فهمیدند، بد عمل کردند و همان فهم بد و غلط و عمل گمراهکننده و مهلک خودشان را بهصورت سکّهى رایج در دنیا مطرح کردند. علیه هر کسى هم که بر ضدّ نظر آنها حرف بزند، دستگاه تبلیغاتى وسیع آنها هوچیگرى میکند، مجال حرف زدن هم به کسى نمیدهد. اگر میخواهید دربارهى مسئلهى زن راهبرد درست را پیدا کنید و این راهبرد را با اجرائیّات و الزامات اساسى آن همراه کنید و در بلندمدّت پیش بروید و به نتیجه برسید، باید ذهنتان را از تفکّرات غربى در مورد زن تخلیه کنید. نمیگویم بىاطّلاع بمانیم، نه؛ ما طرفدار بىاطّلاعى نیستیم، بنده طرفدار آگاهى و آشنایى هستم، امّا مرجعیّت آن افکار را بکلّى رد کنیم. افکار غربىها، نظرات غربىها، در زمینهى مسئلهى زن مطلقا نمیتواند مایهى سعادت و هدایت جامعهى بشرى باشد.
بیانات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی-۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۲
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ

سیّد مرتـــضی

دوستی، شب عملیات با من گفت:

«کاش مدعیان، این حس غریب را درمی یافتند؛

این وجد آسمانی را که گویی همه ذرات بدن انسان،

در سماع وصلی راز آمیز عین لذت شده اند.

نه آن لذت، که هر حیوان پوست داری که حواس پنجگانه اش از کار نیفتاده است،

حس می کند الذِّ لذّات را.»

گفتم:

«عزیز من! مدّعیان را به خویشتن واگذار!

خدا این حس را به هر کسی نمیبخشد؛

توفیقی است و توفیقی؛ هر دو.»

او رفت و شهید شد. و من وقتی بالای جنازه ی خون آلودش نشسته بودم،

به یقین رسیدم؛

«شهداء از دست نمی روند، به دست می آیند

شهید سید مرتضی آوینی


۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۶
دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ

صیـــــــاد دلهـــــــا

حجم: 1.78 مگابایت
جهت دریافت پوستر زیر در سایز اصلی از آدرس بالا استفاده نمائید.
-21 فروردین ماه سال 78 سپهبد علی صیاد شیرازی توسط منافقین مجرم و خونخوار و روسیاه به مقام شهادت نائل آمدند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
-این طرح متعلق به دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف میباشد.
-مهدی صیاد شیرازی (پسر ارشد شهید): "(شهید صیاد) از طریق ارتباط با علمایی چون آیت الله بهاءالدینی و یا شخصیت‌های معنوی، سعی داشتند به اهل بیت علیهم السلام تقرب بجویند. واقعیت این است که پدرم صرفاً یک فرد نظامی نبودند. آیت الله بهاءالدینی می فرمودند: "پدرت یک روحانی بود در لباس نظامی."
*****
-شهید علی صیاد شیرازی در قنوت نمازهایش نیز از ولایت میگفت:
«اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای»
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۵
يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

سفره امّ البنین

حجم: 6.25 مگابایت
جهت دریافت پوستر در سایز اصلی از آدرس بالا استفاده نمائید

-پیشاپیش فرا رسیدن سالروز وفات حضرت امّ البنین سلام الله علیها بر تمامی محبّان اهل البیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
-این طرح متعلق به دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف میباشد.
-استفاده از طرح های دولت مهدی عجل الله با ذکر صلواتی بر محمد و خاندان مطهرش موجب خوشحالی ما خواهد بود.
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۸
دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

شهیدان الگوی جذاب جوانان

حجم: 3.42 مگابایت
جهت دریافت پوستر در سایز اصلی از آدرس بالا استفاده نمائید.
-یاد و خاطره آمر به معروف و ناهی از منکر، طلبه بسیجی شهید خلیلی گرامی باد.
- این طرح ها متعلق به دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف میباشد.
۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۳
يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

برکت انوار فاطمی

دریافت سایز اصلی

حجم: 4.02 مگابایت
برکت انوار فاطمی در سال 93- جهت دریافت طرح زیر در سایز اصلی از آدرس بالا استفاده نمائید.


-معادل فارسی لینک را پیدا نکردم، و اِلا از این کلمه بیگانه استفاده نمیکردم.
حداقل برای رفع نگرانی رهبر عزیزم.(من نگران زبان فارسی هستم) بیاناتی که در دیدار با مسئولین فرهنگی کشور بیان شد.
*****
-طرح بالا جهت نشر بخشی از پیام نوروزی امام خامنه ای در سال 93 مربوط به ایّام سراسر نور فاطمیّه، متعلق به دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۸
دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

فرهنگ

...ما اینجا نمیخواهیم مسئله را تمام‌شده فرض کنیم؛ فهرستى مطرح میکنیم: چرا فرهنگ کار جمعى در جامعه‌ى ما ضعیف است؟ این یک آسیب است. با اینکه کار جمعى را غربى‌ها به اسم خودشان ثبت کرده‌اند، اما اسلام خیلى قبل از اینها گفته است: «تعاونوا على البرّ و التّقوى» یا: «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا» یعنى حتّى اعتصام به حبل‌اللّه هم باید دسته‌جمعى باشد؛ «و لا تفرّقوا» چرا در برخى از بخشهاى کشورمان طلاق زیاد است؟ چرا در برخى از بخشهاى کشورمان روى آوردن جوانها به مواد مخدر زیاد است؟ چرا در روابط همسایگى‌مان رعایتهاى لازم را نمیکنیم؟ چرا صله‌ى رحم در بین ما ضعیف است؟ چرا در زمینه‌ى فرهنگ رانندگى در خیابان، ما مردمان منضبطى به طور کامل نیستیم؟ این آسیب است. رفت‌وآمد در خیابان، یکى از مسائل ماست؛ مسئله‌ى کوچکى هم نیست، مسئله‌ى اساسى است. آپارتمان‌نشینى چقدر براى ما ضرورى است؟ چقدر درست است؟ چه الزاماتى دارد که باید آنها را رعایت کرد؟ چقدر آن الزامات را رعایت میکنیم؟ الگوى تفریح سالم چیست؟ نوع معمارى در جامعه‌ى ما چگونه است؟ ببینید چقدر این مسائل متنوع و فراگیرِ همه‌ى بخشهاى زندگى، داخل در این مقوله‌ى سبک زندگى است؛ در این بخش اصلى و حقیقى و واقعى تمدن، که رفتارهاى ماست. چقدر نوع معمارى کنونى ما متناسب با نیازهاى ماست؟ چقدر عقلانى و منطقى است؟ طراحى لباسمان چطور؟ مسئله‌ى آرایش در بین مردان و زنان چطور؟ چقدر درست است؟ چقدر مفید است؟ آیا ما در بازار، در ادارات، در معاشرتهاى روزانه، به همدیگر به طور کامل راست میگوئیم؟ در بین ما دروغ چقدر رواج دارد؟ چرا پشت سر یکدیگر حرف میزنیم؟ بعضى‌ها با داشتن توان کار، از کار میگریزند؛ علت کارگریزى چیست؟ در محیط اجتماعى، برخى‌ها پرخاشگرى‌هاى بى‌مورد میکنند؛ علت پرخاشگرى و بى‌صبرى و نابردبارى در میان بعضى از ماها چیست؟ حقوق افراد را چقدر مراعات میکنیم؟ در رسانه‌ها چقدر مراعات میشود؟ در اینترنت چقدر مراعات میشود؟ چقدر به قانون احترام میکنیم؟ علت قانون‌گریزى - که یک بیمارى خطرناکى است - در برخى از مردم چیست؟ وجدان کارى در جامعه چقدر وجود دارد؟ انضباط اجتماعى در جامعه چقدر وجود دارد؟ محکم‌کارى در تولید چقدر وجود دارد؟ تولید کیفى در بخشهاى مختلف، چقدر مورد توجه و اهتمام است؟ چرا برخى از حرفهاى خوب، نظرهاى خوب، ایده‌هاى خوب، در حد رؤیا و حرف باقى میماند؟ که دیدید اشاره کردند. چرا به ما میگویند که ساعات مفید کار در دستگاه‌هاى ادارى ما کم است؟ هشت ساعت کار باید به قدر هشت ساعت فایده داشته باشد؛ چرا به قدر یک ساعت یا نیم ساعت یا دو ساعت؟ مشکل کجاست؟ چرا در بین بسیارى از مردم ما مصرف‌گرائى رواج دارد؟ آیا مصرف‌گرائى افتخار است؟ مصرف‌گرائى یعنى اینکه ما هرچه گیر مى‌آوریم، صرف امورى کنیم که جزو ضروریات زندگى ما نیست. چه کنیم که ریشه‌ى ربا در جامعه قطع شود؟ چه کنیم که حق همسر - حق زن، حق شوهر - حق فرزندان رعایت شود؟ چه کنیم که طلاق و فروپاشى خانواده، آنچنان که در غرب رائج است، در بین ما رواج پیدا نکند؟ چه کنیم که زن در جامعه‌ى ما، هم کرامتش حفظ شود و عزت خانوادگى‌اش محفوظ بماند، هم بتواند وظائف اجتماعى‌اش را انجام دهد، هم حقوق اجتماعى و خانوادگى‌اش محفوظ بماند؟ چه کنیم که زن مجبور نباشد بین این چند تا، یکى‌اش را انتخاب کند؟ اینها جزو مسائل اساسى ماست...

91/07/23

دیدار با جوانان استان خراسان شمالی

*****

شما بعنوان یک ایرانی ِمسلمان چقدر سعی کرده اید در این موارد ذکر شده توسط رهبرمان در جهت اصلاح حرکت کنید؟؟؟؟؟ 

*****

حضرت امام خامنه ای: ما که مى‌گوییم «فرهنگ غرب»، نمى‌خواهیم بگوییم که این فرهنگ، همه‌اش از باى بسم‌اللَّه تا تاى تَمَّت، بدى و زشتى و خرابى است. شما دیده‌اید که بنده مکرّر راجع به غرب و تهاجم فرهنگ غربى حرف مى‌زنم. معناى صحبتهاى بنده، صرفاً این نیست که فرهنگ غرب از باى بسم‌اللَّه تا تاى تمّت، همه‌اش خراب و خرابى و بدى است. اگر این گونه بود، شهروندان ممالک غربى، از اوّل آن را نمى‌پذیرفتند و اصلاً تحمّل نمى‌کردند. بنابراین، فرهنگ مذکور، نقاط مثبتى دارد که آن نقاط مثبت، چشم مردم را گرفت و جوامع را به خود جذب کرد.

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۳