دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ

لحظه ها را دریاب ...

حجم: 5.4 مگابایت
جهت دریافت در اندازه اصلی به آدرس بالا مراجعه فرمائید


- همه‌ى ما هر لحظه در حال از دست دادن سرمایه هستیم. سرمایه چیست؟ عمر ماست. لحظه به لحظه من و شما داریم این سرمایه را از دست میدهیم. امروز ما نسبت به دیروز بخش دیگرى از سرمایه را باز از دست داده‌ایم. در این عمر چند ده ساله مثلاً، لحظه به لحظه در حال سوختنِ این شمع است؛ در حال نابود شدنِ این سرمایه است. خوب، در مقابل او چه به دست مى‌آوریم؟ این مهم است.... مثل اینکه شما پولتان را برمیدارید، میروید بازار؛ از بازار که مى‌آئید بیرون، این پول از دست رفته است و دیگر توى جیب شما نیست؛ مهم این است که در مقابلش چه با خودتان آوردید؛ از این بازار دست خالى برنگشته باشید. ماه رجب فرصت خوبى است؛ ماه دعاست، ماه توسل است، ماه توجه است، ماه استغفار است. دائم هم باید استغفار کنیم. هیچ کس هم خیال نکند که من از استغفار مستغنى‌ام... بلاشک پیغمبر هم حداقل روزى هفتاد مرتبه استغفار میکرد. استغفار براى همه است.
حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای حفظه الله

-علماء و صلحاء و اولیاء خدا را دریابیم که نعمتند برایمان در روی زمین... رفتگان را قدر ندانستیم، باشد که حاضرین را غنیمت شمریم...
 چه علماء و شهدائی بودند در کنارمان و دیگر نداریمشان، چه بزرگانی که لحظه ها را قدر دانستند و شدند عالم، عالم ربّانی. به بازار دنیا  سر زدند و دستِ پر از بازار خارج شدند. من و امثال من چه؟ لحظه ها را چگونه گذراندیم؟ سالها و ماه ها و روزها و ساعت ها را نمیگویم؛ لحظه ها را میگویم!!!... . با خودمان چه کرده ایم؟؟؟ 


چشم هایم در کمند دل خسارت دیده است
هر چه را دل خواست آن را دیده است...

...کاش از روز ازل سهمم دلی بیدار بود
خفته است زین روح، غارت دیده است

ماه رجب، ماه نزول رحمت پروردگار است. مومنین و مومنات دعایمان کنید تا دریابیم لحظه ها را...

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۷
يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ب.ظ

بابای انقلابی ام

حجم: 1.57 مگابایت
جهت دریافت تصویر، از آدرس بالا استفاده نمائید

ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین
آسمـانـی می شوم وقتی نگاهـت میکنم
*****
-ولادت مولی الموحّدین حضرت امیرالمومنین، یعسوب الدین و یعسوب المومنین، خاتم الوصیّین علی بن ابی طالب علیه السلام را خدمت حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا و رهبری حکیم انقلاب اسلامی و تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم
-پدر، نعمت است. اگر قدر این نعمت را بدانیم از خوشبخت ترین انسان ها روی زمین خواهیم بود...
-برخواستن از جا، برای پدر و مادر و استاد، از کارهایی است که موجب خوشنودی خداوند متعال میگردد. در حالات علماء بزرگ دوران خود و گذشته داریم که، فرمودند از نیکی به پدر و مادر به این مقامات رسیده اند. حضرت امام خامنه ای حفظه الله هم در برخی از گفتار های خود به این مهم اشاره کرده اند که به هر جایی که رسیده اند از برکات احترام به پدر و مادرشان بوده
-ان شاالله در این امر ثابت قدم باشیم
-در این ایّام سراسر نور معنویت، از همه بزرگواران التماس دعا دارم
*****
«تصویر بالا مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی می باشد»
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۳
جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

هادی المضلّین | آیا که شود باز ببینم وطنم را...

حضرت امام هادی علیه السلام در کلام امام خامنه ای: 

وقتى معتصم در سال 218 هجرى، حضرت جواد را دو سال قبل از شهادت ایشان از مدینه به بغداد آورد، حضرت هادى که در آن ‏وقت شش ساله بود، به همراه خانواده ‏اش در مدینه ماند. پس از آن ‏که حضرت جواد به بغداد آورده شد، معتصم از خانواده حضرت پرس ‏و جو کرد و وقتى شنید پسر بزرگ حضرت جواد، على‏ بن ‏محمد، شش سال دارد، گفت این خطرناک است؛ ما باید به فکرش باشیم. معتصم شخصى را که از نزدیکان خود بود، مأمور کرد که از بغداد به مدینه برود و در آن ‏جا کسى را که دشمن اهل‏بیت است پیدا کند و این بچه را بسپارد به دست آن شخص، تا او به عنوان معلم، این بچه را دشمن خاندان خود و متناسب با دستگاه خلافت بار بیاورد. این شخص از بغداد به مدینه آمد و یکى از علماى مدینه را به نام «الجُنیدى»، که جزو مخالف‌ترین و دشمن‏ترینِ مردم با اهل‏بیت علیهم‏ السّلام بود - در مدینه از این قبیل علما آن‏ وقت بودند - براى این کار پیدا کرد و به او گفت من مأموریت دارم که تو را مربى و مؤدبِ این بچه کنم، تا نگذارى هیچ‏ کس با او رفت و آمد کند و او را آن‏طور که ما مى ‏خواهیم، تربیت کن. اسم این شخص - الجنیدى - در تاریخ ثبت است. حضرت هادى هم - همان‏طور که گفتم - در آن موقع شش سال داشت و امر، امر حکومت بود؛ چه کسى مى ‏توانست در مقابل آن مقاومت کند. بعد از چند وقت یکى از وابستگان دستگاه خلافت، الجنیدى را دید و از بچه ‏ای که به دستش سپرده بودند، سؤال کرد. الجنیدى گفت: بچه؟! این بچه است؟! من یک مسأله از ادب براى او بیان مى‏ کنم، او باب‌هایى از ادب را براى من بیان مى‏ کند که من استفاده مى ‏کنم! اینها کجا درس خوانده ‏اند؟! گاهى به او، وقتى مى‏ خواهد وارد حجره شود، مى ‏گویم یک سوره از قرآن بخوان، بعد وارد شو - مى‏ خواسته اذیت کند - مى‏ پرسد چه سوره اى بخوانم. من به او گفتم سوره‏ بزرگى؛ مثلاً سوره‏ آل‏ عمران را بخوان؛ او خوانده و جاهاى مشکلش را هم براى من معنا کرده است! اینها عالمند، حافظ قرآن و عالم به تأویل و تفسیر قرآنند؛ بچه؟!

ارتباط این کودک - که على ‏الظاهر کودک است، اما ولى ‏الله است؛ «و آتَیناهُ الحُکمُ صَبیًّا» - با این استاد مدتى ادامه پیدا کرد و استاد شد یکى از شیعیان مخلص اهل‏بیت!

شد غلامى که آب جو آرد      *****       آب جوى آمد و غلام ببُرد

حجم: 1.01 مگابایت
جهت دریافت اندازه اصلی تصویر زیر، از آدرس بالا استفاده نمائید

- شب گذشته، شبکه سوم سیما ، برنامه ای به مناسبت شب شهادت این امام همام پخش کرد، که در محل ساخت ضریح نورانی امامین عسگریین علیهم السلام ظبط می شد. زیبایی ضریح به یُمن نام امام هادی علیه السلام و امام حسن عسگری صلوت الله چشم گیر بود.

- گروهی از آدمیزادهای گرگ صفت بودند که روزی به حریم این معصومین وحشیانه هجوم بردند و این بارگاه ملکوتی را ویران کردند، گروهی از انسانهای مومن و ولائی امروز ضریح زیباتر و باعظمت تری از قبل را ساختند.

باشد تا کور شوند آنان که چشم دیدار عضمت ولی خدا در دلهای جهانیان را نمیتوانند درک کنند.

- ماه رجب است و محتاج دعای تمامی مومنین و مومنات...

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۶
دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ

باقر العلم الاولین

حجم: 1.28 مگابایت
جهت دریافت اندازه اصلی به آدرس بالا مراجعه فرمائید


حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی): مبارزه با تحریف، در دوران امام باقر (علیه‌السلام) از همیشه‌ی پیش از زمان آن حضرت گسترده‌تر انجام شد... مبارزه‌ی فرهنگی یعنی تلاش برای تغییر فرهنگ حاکم بر ذهنهای مردم، تا راه را برای حکومت الهی هموار و بر حکومت طاغوتی ببندند و امام باقر (علیه‌السلام) این کار را شروع کرد. باقر علم‌الاولین یعنی این. ایشان شکافنده‌ی حقایق قرآنی و دانشهای اسلامی بودند.
امام باقر علیه‌الصلاةوالسلام در ایجاد تشکیلات تشیع و یک سازمان قوی و همگانی از همه‌ی وسایل مشروع و ممکن استفاده کرد. همین‌که افرادی را تربیت کند، به عنوان وکیل و نایب ‌خود بگذارد که کار آن حضرت را دنبال کنند، و ادامه‌ی تبلیغات و تعلیمات آن حضرت را به عهده بگیرند. این سازماندهی ‌پنهانی امام باقر بود، که از زمان قبل از امام باقر شروع شده بود، اما در زمان آن حضرت یک هیجان بیشتری پیدا کرد که کاری بسیار خطرناک بود.
*****
- یازدهم اردیبهشت ماه سالروز ولادت پنجمیت اختر فروزان آسمان ولایت و امامت، حضرت امام محمد بن علی الباقر العلم الاولین علیه السلام بر مسلمانان جهان مبارک.

دل جرعه بنوش از قدح و جام محمّد
دیـگـر شـده مرهـم همه آلام مـحمّـد
بشکفته گلِ پنجم گلخانه‌ی معشوق
او کیسـت؟ لقب باقر و همنام محمّـد
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۰۳
دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ب.ظ

ولایت|شهادت

حجم: 1.22 مگابایت
جهت دریافت تصویر زیر از آدرس بالا استفاده فرمائید.

- 29 فروردین سالگشت دیدار ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی از والدین شهداء در بیمارستان خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم.
- این روزها خیلی باید مراقب مادران شهداء و همچنین مادران شهداء گمنام بود. روز مادر است اما فرزند...
*****
یک پیشنهاد:
طبق روایات بوسیدن دست پدر و مادر توصیه شده، فلذا از همه عزیزانی که این چند خط را خواندند تقاضا دارم، تا از این نعمت برخوردارند، ببوسند دستان پدر و مادرشان را.
*****
با عرض پوزش این مطلب به دلیل اشکالات فنی یک روز دیرتر به نمایش گذاشته شد.
۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۰