دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ب.ظ

تشرف یافته گان به محضر صاحب الامر(عج)

حرم حضرت معصومه علیها السلام، زیارتگاه امام زمان (عج)


حرم حضرت معصومه علیها السلام، زیارتگاه امام زمان (عج)

یکی از علما و صلحا، شبی در عالم رویا می بیند که به او می گویند حضرت بقیت ا... ارواحنا فداء برای زیارت عمه مکرمه شان حضرت معصومه علیها السلام در حرم مطهر تشریف فرما هستند و بعد از زیارت می خواهند به منزل شما تشریف بیاورند، ولی در کتابخانه شما از کتب مخالفین فراوان است و آن حضرت این کتاب ها را دوست ندارند. از این رو باید این کتاب ها را از کتابخانه بیرون بریزند! » او می گوید: « من با شتاب فراوان همه کتاب های مخالفان را از کتابخانه جدا کرده، بیرون بردم. » سپس به ایشان گفته می شود: « این فرش ها را نیز جمع کنید. این دو تا نمد بماند، اشکال ندارد، اما باید آنها را برگردانی تا نقش و نگارش ظاهر نباشد. »

از این رویای صادقه علاوه بر عظمت حرم حضرت معصومه علیها السلام ظاهر می شود که برای ایجاد لیاقت دیدار، باید در تقویت محبت اهل بیت و بغض دشمنان آنان تلاش فراوان نمود، زرق و برق دنیا را کنار گذاشت، از حرام اجتناب کرد، از حلال به ساده ترینش بسنده نمود، آن گاه در صدد زیارت جمال دل آرای خورشید فروزان امامت بود 1.

1.مهدی پور، کرامات معصومیه، ص 253.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">