دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

پیروی از ولی فقیه توطئه‌ های دشمن را خنثی می ‌کند‌

آیت الله مصباح در دیدار با دانشجویان
 
 









 
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی استان لرستان، ولایت فقیه را یکی از نعمت‌های خداوند به شیعیان دانست و اظهار داشت: هرچند به دلایلی شیعیان امروز از نعمت امام زمان‌‌ (عج) محرومند، اما احکام اسلامی در چنین مواقعی برای مدیریت جامعه و حکومت اسلامی، ولی فقیه که از همه افراد افضل‌تر است، را پیش‌بینی کرده است.
وی با بیان اینکه حکم ولی فقیه و رهبری جامعه اسلامی، حکم امام معصوم‌ (ع) است، افزود: مخالفت با ولی فقیه، مخالفت با امام معصوم ‌(ع) و در نهایت مخالفت با احکام خداوند بوده که این شرک است.
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)‌ با اشاره به برخی از خصوصیات رهبر معظم انقلاب و مقایسه آن با برخی رهبران و مسئولان دیگر کشورها بیان داشت: مقام معظم رهبری عالم فرزانه‌ای است که در طول چند سال رهبری نظام اسلامی هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته‌اند و این امر دشمنان را خشمگین کرده است.
وی در ادامه با اشاره به برخی از وظایف مردم نسبت به چنین رهبر فرزانه‌ای تصریح کرد: پیروی و دفاع از ولی فقیه وظیفه همگان است.
‌مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفوذ معارف اهل بیت ‌(ع) در بین اکثر مردم دنیا عنوان داشت: هر چند تعداد شیعیان در جهان بسیار اندک است، اما دوستداران اهل بیت‌ (ع) در جهان فراون هستند و هر روز بر این تعداد افزوده می‌شود.
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">