دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۹ ب.ظ

حاج قاسم؛ نامی که پابرهنگان دنیا دوستش دارند

ام ژنرال «قاسم سلیمانی» سال‌هاست مایة هراس و وحشت آمریکای‌ها و صهیونیست‌ها است. جملة معروفی که از «شیمون پرز» در وصف هیمنة سردار تیزهوش ایران آمده است، نشانة همین ترس و واهمه است؛ «خاورمیانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی می‌چرخد.»

جهت مشاهده مطالب به صورت کامل به ادامه مطلب بروید

نام ژنرال «قاسم سلیمانی» سال‌هاست مایة هراس و وحشت آمریکای‌ها و صهیونیست‌ها است. جملة معروفی که از «شیمون پرز» در وصف هیمنة سردار تیزهوش ایران آمده است، نشانة همین ترس و واهمه است؛ «خاورمیانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی می‌چرخد.»

حضور متهورانه حاج قاسم در عراق و افغانستان، آمریکا و هم‌پیمانانش را در بالاترین سطح زمین‌گیر کرد، تا آن‌جا که روزنامة انگلیسی «گاردین» نوشت: «قدرت و وجهة قاسم سلیمانی به‌عنوان کسی که قدرتمندترین بازیگر عرصة منطقه است، در سه سال گذشته افزایش یافته است. برخی از مقامات عراقی او را ستایش می‌کنند.»

به گزارش این روزنامه، وظیفة سپاه قدس حفاظت از انقلاب و صدور آن به کشورهای اسلامی است. جوامع شیعه نشان داده‌اند که بسیار مستعد انقلاب هستند و با سپاه قدس همراهی خواهند داشت. البته سپاه قدس متحدان سنی نیز دارد، مانند حماس و غزه.

اوج عصبانیت آمریکایی‌ها از سردار چهار ستارة ایران در عراق را باید در این اعتراف دید: «هشت سال گذشته ما شاهد جنگ بین متحدان و نمایندگان سپاه قدس با ارتش آمریکا بوده‌ایم که نتیجه آن را اکنون می‌بینم، چرا که ارتش آمریکا درحال ترک عراق است.»

هم‌چنین روزنامة معتبر آمریکایی «مک کلثی» تأکید می‌کند: «یکی از قدرتمندترین چهره‌های موجود در عراق، یکی از مقامات دولتی این کشور، یک رهبر شبه‌نظامی، یک روحانی بلندپایه و یا یک فرمانده یا دیپلمات آمریکایی نیست. این فرد، یک ژنرال ایرانی است که هم‌اکنون بسیار پرنفوذتر از همه مقامات نامبرده است. ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس، شاخه فعال سپاه پاسداران ایران در عراق است که مأموریت این شاخه، گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه است.»

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بیش از یک دهه است مبهوت سردار ایرانی‌اند و از نام وی هراسناک. گردنِ کج آمریکایی‌ها در عراق و خروج شرمسارانة آن‌ها از این کشور، نتیجه هوشیاری و زیرکی بسیجی کرمانی لاغر‌اندام، با موهای جوگندمی و همیشه متبسم، با نگاهی آرام و مات و اعصاری است که همه جا خود را سرباز ولایت معرفی می‌کند.

هدر رفتن میلیاردها دلار در منطقه و هزاران سرباز کشته آمریکایی در عراق و افغانستان و از همه مهم‌تر بی‌حیثیت کردن دولت آمریکا به دلیل ناتوانی در این کشورها، برای عقد و کینه گرفتن از این «نام‌آور حماسه» کفایت می‌کند. از این رو هذیان‌گویی جاهلانة ترور «الهه انتقام» خیلی عجیب نیست.

جوش و خروش خستگی‌ناپذیر ژنرال بسیجی ایران در سال‌های پس از جنگ، کار را به آن‌جا کشانده است که امروز هر حرکت اسلامی در هر جای دنیا شکل می‌گیرد، آوای وحش استکبار، منشأ آن را سپاه قدس می‌داند. تا آن‌جا که در نهایت حماقت، قیام «وال استریت» را نیز متوجه اقدامات سپاه قدس دانستند. البته تردیدی نیست که سپاه قدس از هر حرکت اسلامی و عدالت‌خواهانه‌ای حمایت می‌کند، اما آن‌چه اهمیت دارد، زهر چشمی است که سپاه رهایی بخش قدس شریف، از آمریکایی‌ها گرفته است و آن‌ها را دچار چنین جنون و آشفتگی‌ای کرده است که عنان از کف نهاده و از ریسمان سفید و سیاه می‌ترسند. و این یعنی سردار بسیجی ما، چون سرباز قهرمان ولایت، نقش تاریخی خود را در به خاک کشیدن نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامیان مدعی ابرقدرتی در جهان به خوبی ایفا کرده است.

اما جریان کور و مستأصل سلطه، هم‌چنان در فهم پدیده‌ای به نام ژنرال قاسم سلیمانی ناتوان است و این بزرگ‌ترین مشکل این جریان در سه دهه پس از انقلاب است. این بدفهمی از ابتدای انقلاب دامن‌گیر «دولت‌های تروریست» و «سرای جباران» بوده است و خون‌های پاک بزرگان در اوایل انقلاب که باعث شد این «حماسة خونرنگ» مستحکم‌تر از گذشته پیش برود نیز آنان را از این خواب شوم بیدار نکرده است.

«امپریالیسم صهیونیست» هنوز نمی‌داند که این «رودبار خروشان و غلتان»، انقلاب اسلامی است که سلیمانی‌پرور است. اشتباه آمریکایی‌ها تنها «توهم کودکانه» ترور سردار بسیجی ایران نیست. مشکل آن‌ها این است که خیال می‌کنند «درفش افراشته» سپاه قدس ایران تنها منحصر در یک ارگان نظامی و چندین فرمانده کارآمد است. هنوز نفهمیدند و باور ندارند که همه ملت ایران، سپاه قدس هستند و همه جوانان این مملکت سردار سلیمانی. همه سردار سلیمانی‌های این مملکت نیز تا آزادی قدس شریف ساکت نخواهند نشست و از این‌رو یک لحظه نیز منافع آن‌ها در منطقه و جای‌جای دنیا امنیت نخواهد داشت.

خروش شورآور انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته و صدور انقلاب، تا آن‌جا پیش رفته است که امروز بیداری اسلامی خواب را از چشمان استکبار ربوده و محور مقاومت در منطقه را بیش از پیش مستحکم کرده است و این همه، ناشی از حضور نه یک ژنرال، بلکه صدها و هزاران قاسم سلیمانی است.

مشکل غربی‌ها این است که پیام سپاه قدس ایران را درک نکردند. پیام سپاه قدس ایران، پیام سی سال انقلاب اسلامی است که تا رهایی کامل همه مستضعفان جهان، جنگنده و طوفانی خواهد ماند.

اگرچه به تعبیر «سعید جلیلی»، تنها یک بسیجی مانند قاسم سلیمانی برای درهم کوبیدن استکبار و صهیونیست جهانی کافی است، اما جوانان این مملکت همه سرباز ولایت و همه قاسم سلیمانی‌اند و ملت ایران یک‌پارچه سپاه قدس است.

ماهنامه امتداد

شماره 66، آذر 1390

صفحات (80-81)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">