دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۴۵ ب.ظ

شعری تقدیم به رهبر عزیز انقلاب

شعری است از استاد حاج ولی الله کلامی زنجانی

من تکیه بر عصای ستمگر نمی کنم

سر پیچی از اوامر رهبر نمی‌کنم

این خیر را معامله با شر نمی‌کنم

"من ترک عشق شاهد و ساغر نمی‌کنم

صد بار توبه کردم و دیگر نمی‌کنم"

ادامه شعر در ادامه مطلب...



من تکیه بر عصای ستمگر نمی کنم

سر پیچی از اوامر رهبر نمی‌کنم

این خیر را معامله با شر نمی‌کنم

"من ترک عشق شاهد و ساغر نمی‌کنم

صد بار توبه کردم و دیگر نمی‌کنم"

 

من از نژاد احمدم و از تبار نور

چشم انتظار مهدی ام و طالب ظهور

مهرش به دل ز موج حوادث کنم عبور

"باغ بهشت و سایه و طوبا و قصر حور

با خاک کوی دوست برابر نمی‌کنم"

 

جهدم به مهرورزی و نشر عدالت است

شورم شعار نیست، جهاد و عبادت است

توفیق خدمت، اهل ادب را بشارت است

"تلقین درس اهل نظر یک اشارت است

گفتم کنایتی و مکرر نمی‌کنم"

 

باشد فضیلت شهدا در نظر مرا

آموخته مقاومت اهل هنر مرا

سرباز عشقم و چه هراس از خطر مرا

"هرگز نمی‌شود ز سر خود خبر مرا

تا در میان میکده سر بر نمی‌کنم"

 

بیگانه گر غضب کندم با غرور و قهر

شیرین شود به کام دلم شوکران و زهر

بیزارم از تظاهر تر دامنان دهر

"این تقوی ام تمام که با شاهدان شهر

ناز و کرشمه بر سر منبر نمی‌کنم"

 

نازم به حکم حق فیکون است بعد کُن

ز امرش درخت توطئه سوزد ز بیخ و بن

بحث عقیده بود در آن مجمع سخن

"ناصح به طعن گفت که رو ترک عشق کن

محتاج جنگ نیست برادر، نمی کنم!"

 

خرم کنون که باغ دل از پای دولت است

شعر کلامی انجمن آرای دولت است

شاه شهید حافظ تقوای دولت است

"حافظ جناب پیر مغان جای دولت است

من ترک خاکبوسی این در نمی‌کنم"

استاد کلامی زنجانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">