دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان

تخریب حرمین عسگریین

مرور پیام رهبر معظم انقلاب در پی هجوم وحشیانه اشغالگران متجاوز به مردم سامراء و و هتک حرمت بارگاه ملکوتی امام هادى(ع) و امام حسن عسگرى(ع)



برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی

مرور در ادامه مطلب...


مرور پیام رهبر معظم انقلاب در پی هجوم وحشیانه اشغالگران متجاوز به مردم سامراء و و هتک حرمت بارگاه ملکوتی امام هادى(ع) و امام حسن عسگرى(ع)

حضرت آیت‌الله خامنه‌اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در پیامى هجوم وحشیانه اشغالگران متجاوز به مردم سامراء و هتک حرمت بارگاه ملکوتى حضرت امام هادى(ع) و حضرت امام حسن عسگرى(ع) را محکوم کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هجوم وحشیانه‌ى اشغالگران متجاوز و غاصب به مردم سامراء و هتک حرمت بارگاه ملکوتى امامین همامین حضرت هادى و حضرت عسگرى سلام الله علیهما که به قتل بیش از پنجاه نفر از مردان و زنان و کودکان و زخمى شدن عده‌ى بیشترى انجامید، موجب تأثّر و تألم شدید گردید.
متجاوزان ددمنش و مستکبر، بار دیگر نشان دادند که نه براى جان مردم و نه براى مقدسات آنان هیچ حرمتى نمى‌شناسند و مى‌خواهند بر ارعاب و سیاست سرنیزه تکیه کنند. سیاستمداران نادان و مغرور امریکا، ابلهانه پنداشته‌اند که با گلوله و آتش مى‌توان مردم مؤمن و غیور عراق را تسلیم کرد و بزانو درآورد و همین فهم غلط و نگاه مستکبرانه است که در آینده‌اى نه چندان دور آن رژیم متجاوز و چپاولگر و زورگو را به خاک سیاه خواهد نشانید. انشاءالله.
اینجانب این فاجعه را به حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و به همه‌ى مسلمانان بخصوص به ملت ستمدیده‌ى عراق و حوزه‌هاى علمیه معظم تسلیت مى‌گویم و پیروزى اسلام و مسلمین و رفع شرّ متجاوزان را از سر ملتها از خداوند متعال مسئلت مى‌نمایم.
سیدعلى خامنه‌اى
 11 آذر 1382

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">