دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۰۳ ب.ظ

ماه رجب رسید و...

ابوثمامه گوید: به حضور امام باقر(ع) رسیدم و عرض کردم: فدایت شوم! من مردی هستم که می‌خواهم در مکه اقامت گزینم ولی یکی از پیروان مذهب مرجئه از من طلبکار است و من به او مدیون می‌باشم. نظر شما چیست؟(آیا بهتر است که به وطنم بازگردم و بدهکاری‌ام را به آن مرد بپردازم یا با توجه به این‌که مذهب آن مرد مذهب باطلی است، می‌توانم پرداخت بدهی خود را به تأخیر انداخته، همچنان در مکه بمانم؟)

امام فرمود: به سوی طلبکار بازگرد و قرضت را ادا کن و مصمم باش به گونه‌ای زندگی کنی که هنگام مرگ و ملاقات خداوند،طلبی از ناحیه دیگر بر عهده تو نباشد؛ زیرا مؤمن هرگز خیانت نمی‌کند.


نوشته شده از: امام باقر(ع) جلوه امامت در افق دانش، احمد ترابی، ص223

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۱

نظرات (۳)

سلام

از لطفتون ممنونم

حلول ماه رجب بر شما مبارک و التماس دعا

سلام علیکم
ماه رجب،ماه خداست این ماه رو به همه مسلمونا تبریک میگم.از همتون التماس دعا دارم.انشالا هم این دنیا و هم اون دنیا خدایی باشیم.
پاسخ:
سلام علیکم و رحمة الله
این ماه بر شما هم مبارک یاشه
ان شالله این طور باشد
بسیار زیبا و پر معنا...
پاسخ:
عرض سلام دارم خدمت شما
ماه مبارک رجب رو به همه ی دوستان و همچنین شما تبریک عرض میکنم
و نیز تشکر از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">