دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ب.ظ

شرم حلال

باران...

         سه شنبه...

         مسجد سهله...

         دم غروب ...

دارم به بوی پیرهنت فکر می کنم!

 *****

و چقدر شاکرند خدا را...

وقتی باخودم مقایسه میکنم میبینم چقدر ذلیلم و خوار

 و اینها چقدر عزیزند در پیش خالقشان

اگر جای آنها بودم پای این سفره نمی نشستم

از بس که ناسپاسم...

*****

فکر میکنم این تصویر با شعر بالا بی ربط نباشند!!!

چقدر دلم به درد آمد وقتی ...

اما روزی حلال دارند در سفره شان...


...شرمِ پدر از فرزند برایم سنگین و عذاب آور است

خدایا هیچ پدر و مادری را شرمنده فرزندانش نکن...

                                                                                       آمین

نظرات (۲)

سلام مطلبتون فووووووووووووووووووووووووق العادههههههههههههههههههه بود.وقی خوندم گریه کردم انشالا امام زمان عج ظهور کنن و این فاصله طبقاتی رو از بین ببرن.فقر واقعا منو عذاب میده.
اللم عجل لولیک الفرج
سلام . دیشب در حرم احمدبن موسی علیه السلام انجام وظیفه کردم
پاسخ:
و سلام علیکم
لطف فرمودین
منتی هست بر من
ان شاالله لیاقت داشته باشم
و ان شاالله مرضی خداوند و اولیاء ایشان قرار بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">