دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ

سیّد مرتـــضی

دوستی، شب عملیات با من گفت:

«کاش مدعیان، این حس غریب را درمی یافتند؛

این وجد آسمانی را که گویی همه ذرات بدن انسان،

در سماع وصلی راز آمیز عین لذت شده اند.

نه آن لذت، که هر حیوان پوست داری که حواس پنجگانه اش از کار نیفتاده است،

حس می کند الذِّ لذّات را.»

گفتم:

«عزیز من! مدّعیان را به خویشتن واگذار!

خدا این حس را به هر کسی نمیبخشد؛

توفیقی است و توفیقی؛ هر دو.»

او رفت و شهید شد. و من وقتی بالای جنازه ی خون آلودش نشسته بودم،

به یقین رسیدم؛

«شهداء از دست نمی روند، به دست می آیند

شهید سید مرتضی آوینی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰

نظرات (۲)

۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۵ دانشمندکوچک
ممنون از بازدیدتان
پاسخ:
سلام علیکم
سلام.مممنون که امدید.
از پست های جدید مستفیذ شدیم
پاسخ:
و علیکم السلام

نظر لطفتان است.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">