دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

دولتی برای همگان
دولت مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف
چاره ای نیست از اینکه باید به سوی خدا برویم، اگر به سوی خدا نرفتیم موانع هم اگر رفع بشود، موقتاً رفع می شود، دائماً رفع نمی شود.
باید بدانیم که علاج ما اصلاح نفس است در همه مراحل؛ و از این مستغنی نخواهیم بود، و بدون این، کار ما تمام نخواهد شد.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نویسندگان
پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ

من روزه دارم!!!

در کتاب من لایحضره الفقیه آمده است:

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم شنیدند که زنی روزه دار، کنیزش را دشنام می گفت.

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فررمودند طعامی حاضر کنند تا آن زن بخورد. زن گفت:«من روزه دارم». ایشان فرمودند: "چگونه روزه دار هستی، در حالی که کنیزت را دشنام گفتی؟! روزه، فقط امساک از خوردنی و نوشیدنی نیست".

من لایحضره الفقیه/ج2/ص438


از عبدالرحمن اکاف پرسیدند: کسی که قرآن را میخواند و نمیداند که چه میخواند، آن را اثری هست؟

گفت: کسی که دارو میخورد و نمیداند که چه میخورد، اثر میکند؛ چگونه قرآن اثر نکند؟ بسی اثر کند.

پس چگونه خواهد بود اگر بداند که چه میخواند.

نسیمی از معرفت/ص 190

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۲

نظرات (۱)

سلام.
عباداتتان مقبول ِ درگاه ِ حضرتِ حق.
چه تصویر زیبایی...؛
التماس دعای ماه ِ رمضانی.
پاینده باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">